środa, 25 marca 2015

Zwalczajmy nieśmiałość!


Zapewne dużo ludzi, może i cząstka z Was ma pewne sekrety, dotyczące np. dziewczyny (wiem, dowaliłem do pieca). Dajmy sobie na to, że Jacek podkochuje się w Marii. Widzi ją w pracy, ale nie podchodzi z kilku dla Niego powodów:

a) boi się, że dostanie kosza,
b) myśli, że nie ma urody
c) podoba mu się, ale nie sprawdzi się w roli "chłopaka".

Teraz chciałbym udowodnić, że nie zawsze taki diabeł straszy jak go opisują. Ja osobiście nie rozumiem ludzi, którzy mimo otwartego "portalu" do świata nie przechodzą przez Niego. I dlaczego? Bo najprawdopodobniej mają depresję, czyli chorobę społeczną. Ale sęk w tym, że nikt Jackowi nie zarzucił, że jest brzydki, głupi itd... I rozumiecie go? Może on też jej wpadł w oko Marii, tylko tego nie widzi? Co mu szkodzi umówić się na kawę, przecież to zbrodnia nie jest, prawda? No ale on z depresją siedzi zamknięty w domu i przegląda telewizor. Każdy, ale to każdy (czy to niepełnosprawny, czy upośledzony) ma prawo do swobodnego życia w społeczeństwie i wszystko jest dla Niego. Więc głowa do góry, masz depresję - wylecz ją i biegnij przez życie ;)

3 komentarze:

  1. Ja zawsze wychodziłam z założenia, co mogę niby stracić jak spróbuję się z kiś umówić? Nic! No właśnie, więc nie miałam większych problemów nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem lekko nieśmiała. :) Ciekawy blog. :D

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak... Zacznij i odp. u mnie. :)
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogłoszenia Radom - Darmowe ogłoszenia Radom - Katalog firm Radom.

    Darmowe ogłoszenia lokalne z Radomia i okolic. Dodawaj bezpłatne ogłoszenia w serwisie
    i wpisz się do lokalnego katalogu firm na RadomLokalne.pl.

    Katalog firm Radom - Baza firm. Największy katalog firm w mieście Radom.
    Wyszukaj dowolną firmę lub instytucję w serwisie RadomLokalne.pl.

    Ogłoszenia Radom - Radom Lokalne


    Ogłoszenia Radom. Darmowe ogłoszenia Radom - Radom Lokalne

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek