poniedziałek, 16 marca 2015

Ciekawa piosenka w radiu? Sprawdź jej tytuł!

Czy zdarzyło Ci się kiedyś, że spodobała Ci się piosenka grana w radiu, a Ty nie mogłeś w żaden sposób otrzymać tytułu? To już nie problem. Opowiem króciutką historyjkę:
Dziś rano otrzymałem zlecenia od jednego z domowników, abym ściągnął piosenkę graną w radiu. Tak wiec właśnie przed kilkoma minutami to zrobiłem i od razu postanowiłem to puścić na bloga ;-)

Strona sama w sobie kryje dużo przydatnych funkcji. Możemy bez względu na datę granej piosenki odszukać ją. STRONA ta nosi nazwę "odsluchane.eu". Aby odnaleźć daną nutę, przechodzimy do zakładki "Wyszukiwarka utworów" i dopasowujemy kryteria do Naszych potrzeb. Łatwe prawda? Moim zdaniem strona ta na prawdę jest świetnym pomysłem. Jest w języku polskim, zaufało jej wielu użytkowników. Zdjęcie z działania:




To wszystko na dziś, mam nadzieję, że wielu czytelnikom bloga to się przyda, do następnego :)

2 komentarze:

  1. świetna jest ta stronka, na pewno będę korzystać, dzięki :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    http://matiaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie,że jest taka strona.
    Pozdr,
    http://roksolena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek