niedziela, 15 marca 2015

Gif na wyciągniecie ręki!

Niedziela, piękna pogoda za oknem, aż chce się żyć! To dobry czas na opublikowanie mojego kolejnego wpisu na blogu.

Dziś chciałbym Wam zaprezentować stronę na której możecie tworzyć w bardzo prosty sposób gify. Na internecie widziałem wiele "ogłoszeń", gdzie były treści związane ze zrobieniem gifa. Ale to już nie jest problem, Marcin znalazł rozwiązanie :-)

Jeśli chcecie w prosty sposób tworzyć gify, wejdźcie na stronę: STRONA. Tak jak wspomniałem wcześniej pozwala ona na szybkie, wręcz bardzo szybkie tworzenie gifów czy to z obrazków, czy to z napisów. Waszą pomysłowość pozostawiam Wam drodzy czytelnicy. Tak więc gdy wejdziemy na stronę musimy najsampierw przesłać zdjęcie nr. 1, potem zdjęcie nr. 2, nr. 3 itd... Następnie możemy je lekko przerobić, ale polecam cofniecie się do mojego poprzedniego wpisu i użycie tamtego programu do obróbki zdjeć. Gdy już je wgraliśmy, gif jest praktycznie gotowy. Możemy mu nadać prędkość jaką tylko chcemy (polecam 200 ms). Zdjęcie z działania:



Strona również ma rozwiniętą społeczność, lecz jest w języku angielskim. Mimo to polecam ją, w szybki sposób mozemy złączyć zdjęcia do formatu .gif ;) W tym wpisie to już wszystko, zapraszam do obserwacji bloga :)

6 komentarzy:

  1. Ciekawie piszesz :) ja umiem robić gify :)


    http://oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ciekawie napisany...Chyba zaobserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ciekawie napisany...Chyba zaobserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatne informacje i ciekawy blog! Oby tak dalej, będę wpadać na pewno!

    http://50shadesofworkout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny post :)

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukałam takiego programu już od dłuższego czasu zatem post bardzo przydatny!
    Ciekawy blog! Zapraszam do siebie:

    http://ksiezycova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Designed By Blokotek